God natt

Ytterligare en söt bild av John Blund som nu säger god natt.



Idag har jag haft två möten hemma gällande framtiden på Energiråd. Ett gäller en ev uppsägan och den andra gäller en anställning. Får jag som jag vill ska bägge stanna hos oss! Tror och hoppas på att det blir så.
Nu måste jag verkligen sova.

God natt ♥
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Annelie

Åååå... John Blund..!!!

Visst var han mysig, fanns så mycké mysiga barnprogram på "min tid".. L



Du, jag skrev svar till dig i min blogg angående julklapparna till dina anställda.. *L'

Tokigt gjort,, eller hur.. :o))



Ha dé bäst och sköt om dig och din familj.. // Kram Annelíe

2008-11-12 @ 12:46:45
URL: http://minegen65.blogspot.com

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback