God morgon torsdag

Idag behövde jag inte betala ut några pengar hemma :) utan vaknade med två underbara töser tätt intill mig. Raffa fick jag väcka i Emilias säng. Emilia var inte alls sugen på att vara på dagis idag men ändrade sig sen. Ibland har jag valt att ta med henne till jobbet när hon sagt så men det fungerar inte nu när Leonie går på samma dagis. Kan ju inte lämna den ena men inte den andra, och att ha med bägge på jobbet är ingen idè. De har det nog mycket bättre på dagis än att klättra runt bland pumpar.
Jag började jobba nästan direkt efter att jag hade fött Leonie och hon har tillbringat många timmar på mitt kontor. Kunder som kommer in här undrar ibland eftersom jag har gåstol, leksaker och nappflaskar lite överallt här.

Idag är min högsta önskan att ha en tekniker som sitter här på kontoret hela dagarna och tar samtal. Raffa hinner aldrig vara här och jag tycker det är skitjobbigt med all serviceärenden som ringer in. Alla dessa ärenden hamnar lite på en hög som jag inte riktigt vet vad jag ska göra med......

Nu ska jag åka och handla lite. Här saknas både kaffefilter, socker, mjölk och någon middagsmat!

Hoppas du får en bra dag
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback