God morgon fredag

Önskar att jag kunde börja dagen med ett jättepositivt inlägg men det är lite svårt idag. Blev väckt av Raffa när jag sov i Emilias rum och var supertrött. Jag är normalt sätt morgonpigg men Leonie har babblat och styrt hela natten och jag har inte fått sova ordentligt.
Göteborg är grått och regnigt.
Hann aldrig köpa kaffefilter igår så nu har jag bryggt kaffe med hjälp av toapapper och det blev inte så bra! Mitt kaffe är fullt av små kaffekorn!

Nu har jag gnällt av mig!

HÄRLIGT! Det är fredag idag! Bästa dagen på veckan, eller hur?
Ikväll ska vi 4 grannfamiljer som brukar umgås träffas vid 19-tiden och gemensamt gå till en familj som idag flyttar in i vårt "lilla område"
Har köpt med oss 2 flaskor champagne och ska hälsa dom välkomna till oss.

Nu ska jag jobba undan och det fort å att man kommer hem snart!
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Johanna

åh vad trevligt det låter.... =)

2008-11-07 @ 13:13:06
URL: http://misseverything.blogg.se/

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback