Fick mail av Pernilla Wahlgren!

Jag läser som sagt en del bloggar och en av de jag följer är Pernilla Wahlgren! Jättekul att se hur hennes vardag ser ut och få följa henne på hennes jobb hon gör. Dessutom visar hon massor av fina klänningar och andra kläder som man blir sugen på att köpa. Min "skitklänning" som jag skrivit om, köpte jag efter att ha sett den hos henne.
Vid fyra tillfällen har jag valt att skicka en kommentar till henne om något hon skrivit om och tre gånger har hon svarat mig personligen! DET gör mig oerhört imponerad. Trodde verkligen inte att hon skulle ta sig den tiden, hon har tillräckligt mycket ändå. Glad alla fall att hon gör det!

Läs gärna henne blogg!
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback