Blä för denna dag!

Alla dagar är inte underbara och denna dag kommer än så länge arkiveras under en jobbig dag!
Mitt huvud värkte fram till lunch. Barnen äter inget utan det ända de har gjort är att bråka med varandra. Var femte minut har jag hört Emilia skrika NEJ till Leonie och någon sekund därefter hör man Leonie gråta.

Gjorde ett tappert försök till att ta mig iväg till gymmet med man och barn. Hade alla träningskläder på, väskan packad, barnen klädda. När jag kommer ut för att sätta barnen i bilen ser jag Leonie stå och hoppa i en vattenpöl!
Där brast det för mig. Gick med bestämda steg upp till huset igen och sa till Raffa att ta barnen, åk till gymmet med dom och var borta länge! Jag stannar här!

Nu ska jag lägga mig i ett varmt bad. Har tänt massa levande ljus och hällt i underbar olja i vattnet. Har med mig en tidning att läsa och ska njuta av varje tyst sekund.

Ibland får man skita i en sladdrig mage och hängig rumpa. Nu ska jag vårda min själ istället.
Som tur är finns ju min sladdriga mage kvar och den kan jag ta hand om en annan dag!
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback