Vilket härligt lugn det är här hemma.

Normalt sätt brukar jag vara jättestressad när vi ska ha middag. Vill att allt ska vara perfekt när man får gäster och det brukar göra mig megastressad. Idag ( och även i julas) är jag helt lugn och städar med motta. Nästan alla förberedelser är klara och så snart barnen ätit sin lunch ska jag duka.
Sedan blir det ett nyårsbad innan jag börjar locka hår och ta på klänningen.

Nu är klockan efter 12.00 och jag anser det rimligt att ta dagens första glas bubbel ♥
Kilar in till Anna.......
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: pebbles

gott nytt år hälsa barnen med/ pebbles

2008-12-31 @ 13:31:27
Postat av: Linda

Hej! Blir lugn av att bara läsa ditt inlägg=)

GOTT NYTT ÅR!!!! HOPPAS DU FÅR EN FIIIIN FIIN KVÄLL!!

KRAM

2008-12-31 @ 13:34:05
URL: http://mellakaramell.wordpress.com
Postat av: Jenny

Gott nytt år..

2008-12-31 @ 14:27:06
URL: http://smulis74.blogg.se/

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback