Trevligt möte på Ullared

Igår var det inte för mycket folk på Ullared så vi lyckades ta oss in och shoppade för fullt.
Även när der är lite folk så är det helt hysteriskt på Ullared, men det är värt det!
Många saker är så sjukt billiga, speciellt leksaker till barn. Jag for runt som en jojjo och plockade två av allt jag hittade som passade mina barn. Nu har jag julklappar så det räcker och blir över! 

På nedre plan fick vi träffa denna snygga man!

Joakim Nätterqvist satt och signerade ARN filmen. Köpte en film som han
skrev till Alexander på och den fick Alexander igår när vi kom hem.



      
Efter en tuff shoppingrunda var killarna i Com Hem tältet
snälla och lånade mig en stol och bjöd på glögg. Satt där och
väntade på Millan som fortfarande handlade!




Detta är nästan allt jag handlade igår! Kan man gissa att det bor två flickor hemma hos mig?

Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Jacqueline Dinewald

Jag brukar träna för Joakims pappa i hästhoppning! riktigt duktig!

2008-12-06 @ 11:38:04
URL: http://charente.blogg.se/
Postat av: Jenny

Åhh vad kul med shopping i Ullared och jösses att sen få träffa en så snygg karl.. Ha ha.. Kram Jenny

2008-12-06 @ 12:36:57
URL: http://smulis74.blogg.se/
Postat av: Annelie

Hahaha,, ja NÄSTAN så man ser att det finns två småtjejer hemma hos er.. :o))

Guuud va sköjj det är att handla på Gekå´s, den affären bara älskar jag.

Vi ska förmodligen åka dit i sommar och hyra en stuga över natten.. ska bli mysigt



Vad långt har du till Ullared..??

Vi har ca 23 mil enkel väg, visst man kan åka det över dagen som vi har gjort de gångerna vi har varit upp. Men det ska bli mysigt att bo i en stuga med två kompisar.



Ha nu en riktigt mysig 2:a advent.. // Annelie

2008-12-06 @ 12:40:08
Postat av: Hedwig

Varför köper du bara rosa till dina flickor? Tycker de inte om någon annan färg?

2008-12-07 @ 12:13:29

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback