Underbar Jademassage!



Bilden är väl inte den bästa men så här såg det ut i eftermiddags när jag njöt av Jademassage. Det är en kombination av Infravärme, akupressur och kiropraktik och fokuserar framförallt på ryggen. Muskulaturen får ökad syre- och näringstillförsel och tixiner avlägsnas ur kroppen.
Jag låg på denna bänk och under mig var det varma jadestenar som åkte fram och tillbaka sakta från rumpan och upp till nacken. På magen hade jag detta bälte som också masserade. Helt underbart skönt och avslapnande!
Valde att ha masken för ögonen för maximal avslapning, och den luktade ljuvligt gott.
Behandlingen varade i 45 minuter och jag var totalt relaxed när det var slut.
Kostade endast 150 kr för 45 minuter och nu hade de ett julerbjudande om 3 gånger för 350 kr så det köpte jag!
Bor du i Göteborg och är nyfiken så heter stället Mandorla och ligger på Nordhemsgatan 67.
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: STYLE BY B'N

Nice blog ;)



Many hugs style by b'n!

2008-12-08 @ 20:26:22
URL: http://sabinadurebrandt.blogg.se/
Postat av: Angelica

Verkar var otroligt skönt.. Men jag får nog vänta tills Kim har kommit ut ur magen :)

Iof är det 16 mil till Götet men det kanske det kan vara värt att ta sig en tur dit :)

Ha en bra kväll..

2008-12-09 @ 20:23:30
URL: http://guldkragens.blogg.se/

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback