Tävlar hos Charlotte

Jakten på julklappar fortsätter!
Denna gång tävlar jag hos Charlotte
Nu ska jag inte tävla för att själv få julklapp, detta spel ska jag ge till min barndomskompis Millan om jag vinner.






Catch är ett lättsamt vuxenspel om flirt och kärlek. Spelet är en svensk originalidé och utvecklat av kvinnor: dejtingkonsulten Marie Hagberg och karriärcoachen Pernilla la Corte. Värde cirka 299:-. Jag har tre spel att tävla om.

Gör så här för att vara med och tävla:
Skriv en kommentar där du svarar på frågan: "Är du en bra eller dålig förlorare - och är det okej att fuska när man spelar sällskapsspel?"

Senast på onsdagen den 7/1 klockan 12.00 vill jag ha ditt svar. Lycka till!

Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: c a s p e l i h n a



Visst skulle ett armband sitta fint runt handleden?! Just nu är det tävling i min blogg, med ett armband i potten! Kika in å va med du också!

2008-12-19 @ 23:30:00
URL: http://caspelihna.blogg.se/

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback