Tar mig en paus i matlagningen!

Nu lagar jag mat för fulla muggar. Har just satt in två Västerbottenost pajer i ugnen, och nästa rätt blir spenat- och baconfyllda canneloni. Förstår bara inte hur jag sak få plats med alla rätter?
Jag har den stora turen att vara vän med ett flertal kockar i toppklass och det är väldigt bra en sån här dag. Pratade nyligen med Lena som gav mig lite tips om hur jag skulle göra med Cannelonin. Jag har tankarna om hur mat ska smaka och vad jag vill använda för råvaror men det är ganska skönt att få den sista hjälpen på hur jag ska slutföra allt.

Jag kommer att fota allt som jag gör och ge Er bilder och recept om ni vill. Bilderna kommer nog först i morgon eller på söndag för idag kommer jag inte få färdigt allt.

Nu får jag jobba vidare för snart kommer Raffa hem med tjejerna och då får man inte mycket gjort!

Vad har ni andra för planer för kvällen, nu när det inte är Idol?
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Diana

Vad roligt du skrev om julklappar! haha! Håller HELT med dig! :P Jag får väl köpa julklappar till mig själv snart..haha!

KRAM

2008-12-19 @ 15:49:30
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: Annica

Hej!

Vad trevligt att man kan påverka er med så bra saker som att bara slappa. :D Det är som det är sagt, "bättre med lite skit i hörnen än ett rent helvete". Tror det ska bli mitt motto hädanefter. :D



ha en skön fredag!



Kramis

2008-12-19 @ 16:04:53
URL: http://min-stora-familj.blogspot.com

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback