Syskonkärlek


Sitter och småfruser på mitt kontor, så jag bjuder på en värmande bild.
Emilia och Alexander på en ö i Thailand, kommer inte ihåg vilken, år 2007.


God morgon alla läsare.
Ni vet att jag brukar skriva på kvällarna att jag ska njuta av tystnaden? Anledningen är att under arbetstid pratar konstant i telefon. Vid varje samtal har jag ytterligare 4-5 missade samtal. På morgonen och eftermiddagen när jag är med barnen låter det så här:

Emilia: Jag tog tandkrämen först
Leonie: Nähä
E: joho
L: Nähä
E: Joho ( Upprepas 30 gånger)

E: Jag hinner först till dörren.
L: Nähä
E: Joho
L: Nähä
E: Joho ( Upprepas 35 gånger)

E: Jag klär mig snabbast
L: Nähä
E:  Joho
L: Nähä
E: Joho ( Upprepas 27 gånger)

Allt är en tävling hemma hos oss. Vem är snabbast, vem tar något först, vem ska sitta i pappas knä?
Inte konstigt att man njuter av tystnad va!

Nu måste jag jobba, har blivit väldigt lat senaste veckorna. Allt jag vill är att ha jullov!


Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Sessan ♡

Tusen tusen tack underbara själ!!!



Du & jag är nog riktiga höns fruar fniss

Men det är ju för J**** att höra sin älskade i sådana smärtor :(



Jag skall lyssna på dig & sänka kraven, iaf i 5 min
hi hi*



KRAM

2008-12-16 @ 10:00:30
URL: http://sessanochprinsessan.com
Postat av: malin larsson

haha, va gulligt! (:

2008-12-16 @ 15:42:12
URL: http://mmalinlarsson.blogg.se/
Postat av: Caroline

åh så härlig bild :)

2008-12-16 @ 15:46:35
URL: http://carolinenordens.blogg.se/
Postat av: Helen

Vilken underbar bild.

Jag kan lova dig att jag känner igen dig i alla dessa tävlingar. Jag fattar inte hur dom kommer på allt att tävla om.

2008-12-16 @ 19:48:13

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback