Soft kväll och eftermiddag!

En väldigt stressad och krånglig dag vände och blev istället en soft kväll. Jag hade verkligen problem idag när jag for Göteborg runt och levererade material och pumpar för fullt. Pumpen jag skulle hämta upp i södra delen av Gbg och sedan leverera i norra delen, visade sig stå i ett radhusområde där jag inte kunde köra fram med bilen. Fick parkera en bra dit därifrån och släpade som en idiot på utedelen! 
Vid 14 tiden valde jag att skita i alla problem och åkte med Raffa hem istället. Vi somnade som små grisar direkt! 
En av få fördelar med att äga eget företag är att man kan göra så när man känner att man måste :)

Barnen var sedan med Tilde hem och de kom hem först vid 19.30, så vi hade en lugn och skön eftermiddag. Har njutit av god mat och ett gott glas vin, som nu blivit till tre......

Nu ska jag strax lägga mig så jag kommer upp i tid och får ta igen förlorad arbetstid. 

Vardagslyx är att unna sig att ta hand om sig själv, skita i allt runt om och bara NJUTA! 
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Härligheter enligt Erika

Vardagslyx låter inte fel...dyrbart i dessa tider;) Så måste man tänka för att orka!

Måste fråga dig om blogg.se funkar det bra här? Jag har flyttat några inlägg hit för att testa... din blogg är superfin!

bloggsvar

Då fixar jag tävlingen!

Erika

2008-12-04 @ 08:45:34
URL: http://www.metrobloggen.se/harligheter
Postat av: Härligheter enligt Erika

Tack för det! Finns du också på bloggkoll?

Erika

PS Länkar din tävling nu.

2008-12-04 @ 09:22:46
URL: http://www.metrobloggen.se/harligheter

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback