Min vackra lilla Leonie


Min ljuvliga lilla Leonie. Bara två år gammal och så otroligt duktig!


Jag har visat denna bild tidigare men jag tycker Leonie är så söt här att det tåls att visas igen! När jag kom hem idag från jobb och shopping var Leonie så underbart go mot mig. Klappade, tittade kärleksfullt och sa att hon hade längtat efter mig. Min lilla tös är en "pappatjej" och tyr sig väldigt mycket till Raffa, men idag var jag visst den största favoriten och att få så mycket kärlek värmde verkligen mitt hjärta.
Leonie fyllde två år i november men pratar hur bra som helst redan med långa meningar och svåra ord. Idag överraskade hon mig också med att hon kan räkna!
Vi lekt kurragömma och hon och jag gömde oss för Emilia, som sa att vi skulle räkna till 12 innan vi kom. 
Helt plötsligt börjar den lilla sötisen att räkna! Hon kom till tolv, sedan hoppade hon till nitton!
Visst får man lov att vara lite stolt!

Nu ska jag hoppa i säng och sova gott. I morgon blir det mysdag med barnen, ska bli så skönt att vara ledig. 

Sov gott alla läsare ♥ 
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Ewa

Hej, jag har nyligen börjat blogga, och hittade dig här på listan. Jag är också tvåbarnsmamma, mina barn är 18 och 15 plus min sambos flicka som är 9. Jag driver också mitt egna företag tillsammans med min man jobbar jag med inredning, friskvård, ekonomi, hantverk, och författardrömmar. Så kort sagt händer det saker hela tiden.Jag skriver också om allt möjligt, har sett att min blogg mer och mer blir en reklamsida för allt roligt/intressant/doftar gott/som finns där ute och som inspirerar mig. Jag tycker detta är så kul. Gillar din blogg! Må så gott! /Ewa

2008-12-23 @ 01:10:49
URL: http://kreativahander.blogg.se/
Postat av: c a s p e l i h n a

Sv; ja då kan det ju kvitta.. när de är så små så rivs pappret oftast av.. =)

Hoppas du får en underbar Jul!!

2008-12-23 @ 07:06:22
URL: http://caspelihna.blogg.se/
Postat av: Monica

Vilken sötnos!:) Ha en skön dag med barnen idag.

Må gott..

2008-12-23 @ 10:13:04
URL: http://www.helamittliv.blogspot.com
Postat av: Morfen

En ursöt bild och eftersom jag precis börjat följa din blogg så var den ny för mig. :) Sötstrumpan!! Det är magiskt med barn. Kram

2008-12-23 @ 19:08:15
URL: http://morfen.blogg.se/

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback