Mera Kap Verde!

Nu har jag tjatat och lyckats övertala Marcus att få visa bilden av honom och barnen. Jag sa att det var ca 10 pers om dagen som läser min blogg så det var inte såååå många som skulle se bilden. Nu är det ju lite fler än det men det kommer han inte få veta :) Vem vet, han kanske startar en bloggsvärm hos mig ?


Bilden är tagen genom en lucka i en mur! Marcus snurrar runt med Bella och Emilia.



Det var som sagt mycket sand i Kap Verde! Barnen och Marcus har roat sig
med att gräva ner mig! Som tur är kom Marcus med en öl åt mig då och då.



Visst blir man sugen att lämna regn och blåst i Gbg och fara till värmen :)
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Michelle

Skulle du kunna göra mig en tjänst? Gå in på pussydoll.blogg.se och rösta på min blogg (oaklandstolemyheart) i hennes meny till vänster? Skulle betyda jättemycket för mig!

2008-12-02 @ 14:45:22
URL: http://oaklandstolemyheart.blogg.se/

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback