LÖRDAG och Personalfest!

Nu är mina barn så pass stora att de klarar sig vakna i huset en stund själva, medan jag och Raffa sover vidare. Man sover ju inte så tungt för de kommer in vad 5:e minut och ställer frågor, men vi fick i all fall halvsova till 09.20 idag och det var underbart.
Sen vet jag inte riktigt själv vad jag menar med att de klarar sig själva? Jag menar nog att det går, men jag får ta smällen lite senare! När jag kom upp idag hade Leonie ätit upp alla choklader som fanns kvar i sin julkalender. De har målat, klippt och lekt med stämplar i vardagsrummet så där ser det ut som om en bomd slagit ner. Denna stämpelfärg har Leonie ÖVERALLT, och den sitter ordentligt!
Tjejerna ska till farmor idag och sova där, stackars farmor tror nog att det är Hulken jag kommer med, så grön som Leonie är överallt.

Idag kommer jag nog inte skriva mycket mer än detta. Klockan har hunnit bli 10.00 nu och gästerna kommer redan 16.00
Jag ska bli klar med all mat, slå in deras julklappar, städa och fixa till mig själv!
I morgon får ni se bilder på all mat och på "mina" grabbar!

Hoppas ni alla får en härlig lördag ♥
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Anonym

ha en fin dag!

2008-12-20 @ 11:21:18
URL: http://hape.blogg.se/
Postat av: Annika

Så kul med fest ikväll!!!! Lite avis är jag... får mysa med familjen istället :-)



Hoppas Ni får det riktigt mysigt o passa på att ta vara på den barnfria tiden :-D



Kramar i massor!!



Ps har lagt till din blogg bland mina favoriter, om det inte är ok, hojta bara till.

2008-12-20 @ 11:53:01
URL: http://duracellmamman.se/wordpress/
Postat av: Jenny

Hoppas du får en trevlig kväll..

2008-12-20 @ 12:16:07
URL: http://smulis74.blogg.se/
Postat av: mormor

Ville inte ringa dig för jag förstog att du hade ont i håret Men jag hoppas festen blev kul Men maten var det säkert inget fel på.Här är inte lika kul fryser och kräks.Men det finns dom har det värre. Kramis från Mamma.

2008-12-22 @ 10:24:12

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback