Jag väntar med blommor och bin!

Idag när vi kom hem från jobb och dagis sprang Emilia direkt in på toaletten. När hon kommer ut hade hon satt ett finger ut genom dragkedjan och kommer mot mig och Leonie

E: Kolla Leonie!
L: E de Mia?
E: Mia har en snopp.
L: Aha, e de en snopp?
E: Vill du ta på den?
L: Jaaaaa!

Funderade en stund på att ta en diskution om att så gör man inte och så sägar man inte men......
Bestämde mig för att två flickors snoppintresse när de är 2 och 4,5 år inte är så mycket att orda om.

Jag tar den diskutionen när de är 15,16,17 eller helst 20 år!
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: diana

Hej söta Åsa!

Nu har jag skrivit ett inlägg om din blogg, läs det gärna! =) KRAM!!

2008-12-17 @ 18:09:15
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Hahahaha, gud så roligt..!! Hade velat se d.. dom är bra osyldiga dom små liven, hihi :-)

2008-12-17 @ 19:12:55
URL: http://www.muppsan.com
Postat av: Debela

Hehehehe.. fick mig ett gott skratt



sv. jag läääängtar tills filmen kommer ut.. Ska se den på bio helst premiären.. själv??



jag har precis uppdaterat så kika gärna in.. lagt upp lite tips.. + att jag behöver hjälp med en sak??...



kram

2008-12-17 @ 19:40:09
URL: http://debela.blogg.se/
Postat av: Anonym

Även gammelfaster fick sig ett gott skratt....Kramar

Lena

2008-12-18 @ 00:40:15

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback