Jag har en julklappstjuv hemma..

Igår började jag att slå in ytterligare 7 julklappar vardera till tjejerna och deras kalender. Började redan på eftermiddagen och fick ta paus lite då och då, så jag var inte klar förren efter de somnat. När jag då skulle bära in alla paket saknades det ett. Jag har letat överallt med det finns ingenstans.

Det finns en liten person i detta hus som var den enda som råkade gå in där och jag börjar misstänka att denna någon fallit för frestelsen att stjäla ett litet paket!


Visst ser hon lite lurig ut? Är det min julklappstjuv?
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: debela

Vilken sötis!!



Sv. Då kanske du kan ge mig lite tips.. En spaweekend låter ju hur härligt som helst.. Verkligen..



har precit uppdaterat.. kika gärna in!!



Kram

2008-12-08 @ 21:18:59
URL: http://debela.blogg.se/
Postat av: sandra

Det finns en tjuv hemma hos mig med.

Fast en pepparkakshustjuv.

Det var inte så svårt att lista ut att det var hon.

Min hund alltså;)

Hon hade pepparkaka fulla skägget haha:)

2008-12-08 @ 21:24:22
URL: http://saandral.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åhh så gjorde jag när jag va liten... jag minns att jag tänkte mamma kommer säkert inte märka och om hon frågar så har jag lånat dockan av en kompis... hi hi... Söt busunge där..

Tack för din komentar hos mig...

Kram Linda

2008-12-08 @ 22:59:33
Postat av: Cecilia

Jo han åkte ut rimligt fort haha! Det e värst på helgerna, då dricker folk sig fulla, och oslo har en prostitutions-problem. Det är horor på varje hörn på natten.

Men asså.. jag ÄLSKAR mitt jobb! 7 av 8 timmar sitter jag och kolla på film och serier, resten av tiden gör jag lite pappersarbete och får mycket bra timbetalning :P

2008-12-09 @ 01:11:19
URL: http://ceciliabizzi.blogg.se/

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback