Hur ska det bli i framtiden?

Klockan är nu 00.30 och jag sover fortfarande inte. Sitter i köket och spanar ut efter min 4,5 åriga dotter!
Förmodligen ligger hon tryggt och sover hemma hos Karin och Björn, i sällskap med sin pappa. Ändå är jag oerhört nervös och vill få hem henne NU!

Hur ska jag må om ca 10-12 år egentligen, när hon förmodligen är ute på vift ensam med kompisar?
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Sessan ♡

Ja det skall jag lova.... Om 10-12 år är vi nervvrak lol



Hoppas du somnade tillslut!



Massa kramar & härlig 3:e advent

2008-12-14 @ 10:59:53
URL: http://sessanochprinsessan.com
Postat av: Marcus

Ja tänk när Achmed har övertalat henne att de ska nyttja er bil som bara står där på uppfarten och ni är i stan.



Eller hon blir en enervrerande vegan som river halva huset för att du dukar upp lite räkor på fredagarna.



Det kommer bli tufft.

2008-12-15 @ 17:30:10

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback