Hemkommen lite fattigare :)

Tänk att man lyckas göra av med en hel del pengar trots att man inte ska ha något speciellt! Kan inte låta bli att tycka att GK:s är ett grymt ställe. Vissa saker är så billiga att man måste köpa mängder av det. Idag kom jag mest hem med förbrukningsgrejer typ tvålar, rengöringsmedel och duchcremer.
Köpte även ett par snygga överdragsbyxor till Emilia i svart med några små rosa blommor på sidan. De kostade 79 kr! Hon har egentligen redan sådana byxor men vi glömde de på dagis, och eftersom hon ska vara hemma en vecka till behöver vi dem. När de desutom är så billiga spelar det ju ingen roll!

Raffa fick 4 nya ölglas som det står Carlsberg på och det svider verkligen i mitt hjärta. Skäms nästa att skriva att jag har köpt det! Tycker det är gräsligt fult med reklamglas. När jag träffade Raffa för 8 år sedan hade han ett glasvitrinskåp med svart krom på kanterna. Detta skåp var fullt av olika ölglas med reklam på. Det första jag tänkte när jag såg skåpet var att detta åker ut fortare än kvickt den dagen vi flyttar ihop, vilket det också gjorde.
I åtta år har jag nu hört VARJE gång han ska ta en öl ( och det händer ganska ofta) att det är för jävligt att han inte har några glas att dricka ur.  Han har berättat för ALLA människor som kommer hit att han inte får ha sina ölglas ( de står i en kartong i källaren någonstans)
Idag när jag såg dessa glas för en tia styck tänkte jag vara lite snäll mot min man, och han har nu fått 4 glas som han kan ha till sin öl :)

Emilia och Leonie fick ett Hello Kitty memory som vi redan har spelat 3 gånger.
Raffa är på väg hem med pizza och det ska bli supergott och väldigt skönt att slippa laga mat. Om några dagar är det nyt år och då får nog pizza bli bannlyst ett tag framöver. Meningen är att vi ska resa iväg någonstans i februari/mars och just nu är det ingen beachbody på mig!

Kram på er så länge, återkommer nog under kvällen!
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Annika

Åhh så mkt fint du hittade!! O klart jag inte hade tyckt du var tokig heller, bler hedrad av att du tänke på Tildis där nere i stressen!!



Kul att du oxå vill vara med, blir en egen blogg bara för oss, dit man måste få en inbjudan!! Ett mail dimper ner i lådan så snart sidan är klar!



Kramar i massor!

2008-12-29 @ 19:39:40
URL: http://www.duracellmamman.se

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback