Grattis Brorsan!


Idag fyller inte bara Drottning Silvia år utan även min kära bror Mats. Ett stort GRATTIS till dig Mats. Han bor med sin familj i Kolmården, där vi en gång bodde när vi var små.
Hans familj består av hans söta tjej Jasmine, Kim 14 år, Molly 6 år och Leo 3 år.

Det är så tråkigt att bo så långt ifrån sin familj och jag saknar alla väldigt ofta.

Bjuder på lite gamla roliga bilder idag.

Detta är jag och min bror. Jag ser relativt nyfödd ut så det måste vara år -74.
Mats är då 8 år gammal.




Denna bild tog vi då jag fyllde 20 år, och Mats är då 28 år.
Vilken härlig tuperad snelugg jag har!

Grattis Mats på din 42 årsdag. Synd att vi inte tog ett liknande kort när jag var 30 år. Vi får fixa ett nytt nästa gång vi ses!

Kram från din syster ♥
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Rebecka

vilka härliga bilder :) grattis till brorsan!

2008-12-23 @ 11:48:50
URL: http://bizzi.blogg.se/
Postat av: Helen

Ha ha ja det är kanske tur att vissa saker ändrar sig med åren. Och det här fallet måste jag säga till det bättre.

2008-12-25 @ 21:58:25

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback