Grattis Anna


En trött Leonie som ligger på golvet och gråter! Hon har åkt skridskor idag igen
och var helt slut när hon kom hem!



Jag har påbörjat en Årskrönika över familjen Wojtowicz 2008 men det verkar ta mig lite tid att sammanställa året! Nu ska vi gå in till grannarna eftersom Anna fyller år idag. Niclas har gjort ceacarsallad och det är han BÄST i världen på att göra, ska bli supergott. Jag får fortsätta min krönika i natt!

Ha en fin kväll alla ♥
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Helen

Jag håller med henne, det är hårt att åka skridskor. Ha en trevlig kväll.

2008-12-30 @ 18:08:09
URL: http://famstenstroms.blogg.se/
Postat av: Vicki

Hur gammal är Emilia? Kommer begge tjejerna in på natten och ska sova hos er?



Det är nog många gånger så att man blir bättre för en stund innan det vänder och man går bort. Var lika dant när både min mormor och farfar gick bort. Alla trodde dem blev bättre sedan vände allt så fort och plötsligt var dem borta.



Ha det bra,Vicki

2008-12-30 @ 19:27:01
URL: http://fotbollsvicki.blogspot.com
Postat av: Diana

Åh, vad kul med en årskrönika! Den ser jag fram emot att få läsa! =) Stor kram!

2008-12-30 @ 19:31:06
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilket slut på året kan man säga..helt slut på golvet..men så söt:).Härligt att åka skridskor..har inte åkt på många herrans år..men nu har även jag skaffat mig ett par..ingen återvändo..en ny stjärna på is är snart född;).

Må gott och hoppas på ett Gott Nytt år.

2008-12-30 @ 22:32:51

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback