God natt!

Nu är det dags för mig att avsluta denna vecka och krypa ner i min säng. Ny vecka och arbetsdag väntar i morgon. Jag som normalt sätt ÄLSKAR att jobba har en mycket ovanlig jobbsvacka just nu! Jag vill bara var hemma och baka, pynta och gotta mig :). Inte alls likt mig, fattar ingenting. Kanske det verkligen är dags för mig att ha semester!

Jag ska läsa min bok som känns lite märklig för mig. Jag har som sagt grävt bland gamla böcker och läser de igen, i brist på något nytt. Den boken jag läser nu heter LEONIE! Det är ju inte världens vanligaste namn så lite märkligt är det. Leonie i boken är en berömd, vacker och mycket charmig kvinna så det känns ju ändå bra. Tänk om det hade varit en hemsk människa! Ännu mer märkligt är att denna Leonie har fått en dotter, som hon har döpt till Amelie, ett inte heller så vanlig namn. Min Leonies gudmor har en dotter som är 4,5 år gammal, vet ni vad hon heter? AMELIE!




Avslutar dagen med en bild av min familj som myser i soffan.


God natt alla läsare, where ever you are ♥



 

Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Cecilia

Haha det förstår jag,installera värmepumpar e inte precis kvinno-göra :P

Kan tänka mig att det blir mycket pappers-arbete när man har eget företag?

2008-12-08 @ 00:00:40
URL: http://ceciliabizzi.blogg.se/

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback