God natt alla

Nu har jag varit uppe så länge så att alla familjemedlemmar har hunnit flytta sig till min säng!
Jag har fått i mig tre glas vin och om jag stavar illa så vet ni varför :)
Eftersom att alla sover gott i min säng, lägger jag mig för mig själv i Emilias säng. Hade tänkt att vara ledig i morgon för att fixa all mat till personalfesten på lördag men det är tydligen inbokat ett möte i morgon kl 09.00 men en ny leverantör så jag måste vara pigg och på hugget då!
Så snart mötet är avklarat sticker jag och handlar allt jag behöver för att fixa buffè till killarna. Efter det nalkas det fredagsmys och jullov!

Sov så gott alla ♥
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback