En liten fundering

När jag nattade Emilia i kväll låg jag bredvid hennes säng och läste GP samtidigt. Kom in på kontaktannonser och av ren nyfikenhet började jag läsa vad folk skriver. Ett flertal annonser började med: Ungdomlig 50 + söker.......

Vad menar de med ungdomlig?
Har de börjat få finnar?
Är de obstinata?
Har de just hamnat i målbrottet?
Är de grymt kaxiga mot sina föräldrar?

Man undrar ju också då om detta är något att skryta med? Är det den bästa egenskapen eftersom ordet står först?
Jag är "bara" 34 år men inte faan vill jag skryta med att jag är ungdomlig!
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Morfen

Hahaha, ja underhållande är det att läsa såna.. men det är väldigt mycket samma samma. Håller helt med dig - vad menar de och hur vill de egentligen framstå!

2008-12-28 @ 22:38:35
URL: http://morfen.blogg.se/
Postat av: Marcus

Du får skriva "gammalmodig" i din annons!



Nu är vi i Sverige till den 19 januari.

2008-12-29 @ 05:58:15

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback