Annandag jul

Vi sov riktigt länge idag. Vaknade först vid 09.30 och då hade barnen varit uppe en stund. De hade plockat fram sina målarfärger och pennor som de fick igår av farfar och Anette. Det var med andra ord lite kaos i vardagsrummet men det är det värt att få sova ut!
Nu har vi ätit frukost och det är julbordsrester som dominerar på vårt bord. Man lär väl få äta denna mat ett par dagar.
Ska skicka ut barnen att leka nu så att jag får städa undan här hemma.

Min syster och hennes barn är på väg till oss och det ska bli jättekul att de kommer. Min syster har inte sett vårt hus sedan det byggdes om och det blir nog en liten chock för det är STOR skillnad.

Till Er som ska ut och fara bil idag, kör försiktigt!
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Morfen

Vad kul med besök från syster-yster. Här tar vi det väldigt lugnt idag också, vi har blivit jätteförkylda. :(

2008-12-26 @ 13:03:08
URL: http://morfen.blogg.se/
Postat av: diana

Ni vaknade FÖRST vid 9.30... haha, antar att det anses som sent när man har barn! Vi vaknade vid 11.30... Hm! =P Får nog vänta rätt dygnet snart! =P Tack för din söta kommentar! Var jättegärna med i tävlingen på min blogg där du kan vinna lyxigt läppglans från Yves Rocher! =) Stor kram/ Diana P.s. kom mitt mail fram?? =)

2008-12-26 @ 13:05:01
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: Monica

God fortsättning på julen..och alla des rester av julematen:)! Rester har det blivit här också..börjar att bli lite trött på det..så i kväll blir det en pot.gratäng..med en god köttbit och rödvins sås!:)

Må gott..

2008-12-26 @ 17:42:42
URL: http://www.helamittliv.blogspot.com

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback