Vår butik i Allum

Idag är det söndag och jag jobbar!
Vi har numera en butik i Allums köpcenterdär vi har utställning av våra värmepumpar. Kunder kan komma in och få se en pump i drift, få teknisk rådgivning och boka hembeök.
Vi hade denna butik två månader i början av sommaren och nu öppnade vi igen i veckan.
Det har visat sig vara ett rikrigt lyckokast. Vi är ganska unika eftersom det finns ytterst få butiker som enbart sysslar med det vi gör.
Även på vanliga hemelektronikbutiker finns det ju pumpar men personalen kan i regel inte direkt mycket om dessa produkter.
Vi har allfall väldigt mycket kunder och vår försäljning har ökat enormt.

Som det är nu har vi ingen anställd för att sköta butiken utan jag, Raffa och Anders delar på tiderna.
Det innebär ju att vi även får jobba helger, vilket inte alltid är så kul.
Idag är resten av familjen på kalas hos farfar i Falkenberg och jag får sitta här.....
Hoppas på mycket besök så tiden går fort!

Så här ser entren ut till vår butik.



Butiken har ett perfekt läge mittemot Ica Maxi !



Mittemot oss ligger även ett bageri och det är ju mindre bra för min vikt! Det ä ju lätt att bara springa över och köpa något gott.
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback