Pulversoppa till lunch!

Min kära man har slutfört sin första dag med bara pulver, han är så duktig!
Antar att det blir som jobbigast för honom till helgen :)
Vet  inte hur snäll och överseende jag ska vara med honom? Ska jag laga någon äcklig fredagsmat och avstå mitt eftermiddagsvin för att stötta honom?
Förra sommaren gick jag på en tuff diet och mig veterligen åt/drack han som vanligt, utan att tänka på mig. Å andra sidan vill jag gärna att han lyckas så då får man ju stötta!

Idag har jag snott en av hans pulver och tar det som lunch idag. Det är inte supergott men det duger!
Tänkte att jag kör pulver till lunch i veckodagarna, det hjälper nog mig med ett par kg, dessutom sparar jag tid och pengar på att slippa åka iväg till någon lunchrestaurang!
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback