När ska Omega3 tabletterna hjälpa ???

Mina barn är verkligen inte bra på att sova hela natten i sina sängar!
Jag tycker egentligen inte att det gör något när de sover hos oss och de gånger de brer ut som som värst flyttar någon av oss till Emilias säng och sover där.
MEN, måste de komma in så himla tidigt på kvällen?
Det verkar som om de har någon inbyggd sensor som känner av när raffa och jag lägger oss för då kommer de tassande efter bara några minuter.
Detta leder till att privatlivet är ytterst minimalt. Något preventivmedel behöver vi verkligen inte!
Jag gillar ju också att ligga och läsa länge på kvällarna och det blir också svårt.
Har jag lampan på blir det svårare för dom att somna.
Leonie ger sig heller inte vad gäller välling på natten utan ligger hos hos och tjatar:
Noni vill ha lälle, noni lälle, noni lälle, noni måste ha lälle.....
Till slut ger vi upp och går och värmer en ny flaska.
Grejen är att det är långt ifrån alltid hon dricker den. Hon har den mer som gosedjur, ligger och kramas med flaskan.

Köpte för en tid sedan Omega3 kapslar och det skulle få barnen att sova lungt och harmoniskt. Vet inte hur många burkar jag måste trycka i dom innan det ger någon verkan.....
Jag har ju gjort i ordning så fina rum till er och ni har jättemysiga sängar, kan ni inte bara sova där hela natten?
Om ni måste komma in till oss, kan ni inte komma vid 2-tiden när vi sover?
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback