Vill ha en strand under mina fötter


Leonie på stranden i Kap Verde feb -08. Medan jag borstar bort all sand som jag får på mig verkar Leonie inte störa sig alls över att hela hon, inklusive munnen är full av sand! Leonie älskar att bada och är inte det minsta rädd, till skillnad mot sin lite mer försiktiga storasyster. Detta gör att man får passa henne desto mer, för hon ser inga gränser alls. 



I min strävan efter att slippa ta tag i kvittona gör jag ytterligare ett inlägg här! Sen är nog alla ursäkter förbrukade. Jag hoppas av hela mitt hjärta att jag snart kan gå på en strand igen. Har ännu inte lyckats boka något. Fick tipset att hoppa på en sista minuten resa eftersom vi den förmånen att inte behöva be om ledigt gällande våra jobb. Utan två barn hade väl inte det varit några problem, men man vill gärna ha allt under lite mer kontroll när man reser med barn. Det är mycket som ska klaffa för att alla ska ha en bra resa. Nuhar jag turen att mina tjejer än så länge har varit toppen att resa med, vi har aldrig haft problem. Med Emilia reste vi till Brasilien när hon var 9 månader och hade 4 mellanlandningar och resan tog totalt sett 18 timmar, utan minsta bekymmer! Emilia sover som en stock när hon flyger så henne brukar vi inte märka av. Hon är alltid jättespänd inför resan och längtar efter att flyga, men så snart de startar motorerna somnar hon! 

Kvitton, here I come!
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu en tävling i min blogg. Man kan vinna blandannat redken produkter, hårborstar och en ga.ma plattång :)



Bara 50 styckna kan delta för att alla ska ha stor möjlighet att vinna. så först till kvarn!



www.trisslotten.blogg.se

2009-01-15 @ 10:10:47
Postat av: Elin

Skulle också vilja resa någonstans. Vi har väl lite planer på att kanske åka någonstans innan Edvin bli 2 år. Men det känns som sagt lite stressigt, bara några månader kvar och du skrev med barn så vill man planera lite extra så det passar.

Men nån gång ska vi väl åka...

Ha en bra dag!

2009-01-15 @ 12:14:32
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag saknar att köpa söta tunikor och klänningar. Men det är väl lite så, det man inte kan köpa...



Ja, det är ju mycket billigare innan dom är 2 år. Men det är som sagt mycket planering och vi har inte kommit längre att "ska vi kanske resa någonstans". Så det hinns nog inte med nån resa innan Edvin fyller år... Men man kan ju alltid önska :)

2009-01-15 @ 12:27:03
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Sessan ☆

Maj gadd så härligt det hade varit att vara i varma strøk läääängtar efter värmen

2009-01-15 @ 17:16:47
URL: http://sessanochprinsessan.com

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback