Sista lediga dagen

Nu har jag vaknat till sista lediga dagen, i morgon återgår det mesta till vanligt liv igen och man måste upp i ottan. Nu är det ju röd dag på tisdag igen men jag funderar på att jobba en del då också. Har en del att jobba ifatt nu efter 2 veckors ledigt. Nytt år gör ju också att man har en del gammalt att avsluta och nya rutiner att genomföra. Jag har länge haft planer på att lägga om hela min bokföring och tanken är att det ska ske nu. Jag har med andra ord MASSOR att göra.

Idag ska vi gå på bio, medan barnen är hemma hos farmor. Farfar och Anette brukar ge en bioupplevelse i julklapp och detta år ska vi alla se "Australia". Har hört massa bra kritik om filmen så det ska bli jättekul.
Dessutom MÅSTE jag ta hand om tvätten idag, jag har struntat i den allt för länge nu. Måste bara köpa med mig en ny strykbräda hem efter bion, för vår rasade ihop fullständigt sist vi använde den.

Nu ska jag väcka min man och äta frukost här hemma.

Önskar Er en lugn och härlig söndag ♥
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Helen

Hejsan.

Hoppas du får en bra dag och att filmen är bra. Är stolt över dig och ditt jobb på Annas blogg.

2009-01-04 @ 10:47:17
Postat av: Sandra

Det är nästan alltid lite tungt att veta att i morgon ska jag börja jobba igen. Även om man trivs med sitt jobb, så blir man lätt bekväm under sin ledighet och det är väl kanske därför man ska tillbaka till jobbet :) Jag börjar också jobba i morgon igen och i morse var jag tvungen att njuta extra länge med sovmorgonen.

Ha en bra dag och hoppas att bion är bra senare.

2009-01-04 @ 11:23:45
URL: http://sandra-vardagen.blogspot.com
Postat av: Cissi

Det är svårt att ställa om sig och gå upp i tid. Hoppas filmen är bra, tänkte se den i helgen som kommer kanske.



2009-01-04 @ 11:52:53
URL: http://ceciliah.se
Postat av: Lena Eliasson

Wow Vilket jobb du lägger ner. Är imponerad! Gott Nytt År från Eliassons genom Lena. Hoppas filmen var bra!

2009-01-04 @ 17:11:44

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback