Nu ska jag lära mig att länka till mig själv!

Har länge funderat på hur man gör när man länkar till ett tidigare inlägg som man skrivit. Nu ska jag testa!
Letade fram ett inlägg som jag skrev i juli och det kan ju vara bra att läsa nu.

Mitt inlägg från i somras hittar du HÄR
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Louise i Gbg

Sådär brukar jag också känna i slutet av sommaren. Men oj vad man längtar dit nu. Så jäkla kallt & GRÅTT i Gbg :-(

Älskar våren & hoppas den blir tidig i år!

2009-01-22 @ 13:28:35
Postat av: Vicki

Det där fixade du bra att länka till dig själv.



Jag längtar till sommaren när man ska vara långledig och bara ha det skönt. Det känns som många veckor dit men snart är vi där. Snabbare än vad man tror.



Vicki

2009-01-22 @ 15:17:31
URL: http://fotbollsvicki.blogspot.com
Postat av: Rebecca

Åh, när jag läste ditt inlägg från i somras fick jag jätte längtan efter sommaren. Trots alla brutna rutiner. Men det är nog för att jag tänker på hur jobbig vintern är nu. Blir svettig och känner att man behöver ta en dusch när man fått på båda barnen ytterkläderna och då ska man själv ta på sig en massa. Undrar varför jag aldrig är nöjd.

Klagade på sommarvärmen då Celine föddes men sen när det är varmt klagade jag på att det var för varmt.

Ha en skön kväll framför brasan!

2009-01-22 @ 18:39:27
URL: http://cheeky.webblogg.se/cheeky
Postat av: sweetmama

Vad duktig du är ;o)

2009-01-22 @ 20:16:41
URL: http://sweetmama.blogg.se/

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback