Laila är grym


En stor fullmåne lyser utanför vårt fönster och det innebär allt som oftast att Leonie sover ÄNNU sämre än vad hon vanligtvis gör. Ni som har BF inom närmsta tiden kan nog förvänta er en bebis i helgen :)


Så bra första avsnittet av Let`s dance var. Laila Bagge var grymt duktig. Den svarta tröjan med tryck som hon hade på sig i inslaget innan dansen hade jag kunnat göra vad som helst för att få ha i min garderob! Skådisen, som jag inte ens vet vad han heter var också fantastiskt duktig. Tänk att jag som läser alla skvallertidningar som finns inte har en aning om vem han är? Har aldrig sett hon tidigare. Magdalena Graf var duktig, men jag tycker nog inte att hon var så duktig som juryn tyckte. Hasse Aro och Kitty åker nog ut ganska fort. Blondinbella försökte sig på att vinna allt genom att vicka på rumpan, men någon dans tycker jag inte hon prestera. Frågan är väl bara om hon får stöd av alla sina läsare och håller sig kvar längre än förtjänar!
Mina små söta töser stod och dansade framför TV:n ända fram till 21.00, sedan slocknade de i var sin del av soffan. 
Har fotat Leonie hur mycket som helst idag och ska nog fixa till ett Leoniekollage. Det kommer säkert ut här på bloggen.

Nu ska jag läsa lite bloggar och se vad alla ni andra gjort i kväll ♥ 
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: malin

Vilken tur att det ser bra ut nu :)

Tack!



Malin

2009-01-09 @ 22:33:37
URL: http://bloggdesignbymalin.blogg.se/
Postat av: Sofia Werlin

Morgan och Laila var bäst ikväll :)

Blondibella är jag inget fan av men som du skriver, hon stannar nog då alla hennes läsare röstar..

2009-01-09 @ 22:41:18
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: Sofia Werlin

åh vad skoj att han gillar det :)

kul att höra när folk gillar ens smycken :)



kramar

2009-01-09 @ 23:04:17
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag missade Lets Dance i går, men tänkte mysa ner framför reprisen i morgon. Det är ju så bra. Kan tänka mig att tjejerna tycker om när de dansar i sina vackra klänningar :)

2009-01-10 @ 13:37:14
URL: http://sandra-vardagen.blogspot.com

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback