Kampen mot klockan tog en ny vändning

Var på väg hem från jobbet när Emilys mamma ringde och frågade om bägge barnen fick hänga med dem hem och leka. Svarade självklart JA på det och vände bilen direkt och är nu tillbaka på jobbet.
Energiråd Norden AB har snart Sveriges perfektaste bokföring!

Ser ni att jag har förstorat texten lite nu? Tyvärr tycker jag att texten blev lite ful av det och kanske får jag fixa till även det. Tyvärr är jag lite värdelös på den saken men jag kan ju alltid testa. Man bör ju lära sig något nytt varje dag. Tar det nog i morgon för idag har jag redan lärt mig en sak. Jag kan nämligen numera stava till Mitsubishi! Tidigare har jag alltid skrivit Mit...bla bla bla men idag fick jag till det och ska framöver tänka att det BARA är S i ordet!

Tjoho, nu jobbar jag vidare ♥
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Agnieszka

Hihi.. mina föräldrar hade en sån bil när jag bodde hemma... men inte ens jag har lärt mig hur man stavar till det......=)

kramar

2009-01-12 @ 17:17:27
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Helen

Hmm ja jag lär nog aldrig lära mig det ordet när jag inte ens kan lära mig ordet hade ( och jag vet inte om det är rätt nu heller ).

2009-01-12 @ 17:46:36
URL: http://famstenstroms.blogg.se/

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback