Jag kom upp, men lite väl för tidigt!

KLockan är 06,45 och jag har varit på jobbet i 30 minuter! Efter att ha fått EN natt där bägge tjejerna sov i sina sängar är vi nu tillbaka på ruta NOLL. Nu kommer bägge två igen och jag får inte sova. Vid 04.30 gav jag upp och flyttade mig till Emilias säng, men den hade hunnit bli så kall att jag piggnade till direkt när jag la mig där. Gav upp totalt till slut och valde att åka till jobbet. Kan lika gärna få jobbat undan istället för att ligga sömnlös.
Har grämt mig för att börja jobba igen, men så fort jag klev in på kontoret blev jag glad! Detta är ju en del av mitt liv och jag älskar ju egentligen att jobba. Ska bli jätteskönt att få ta tag i massor igen.
Årets första möte är inbokat till kl 12.00 idag och de får mötas av en "hipphopp Åsa". Ville inte sätta igång hårblåsen mitt i natten så jag drog en mössa över huvudet, och när jag nu ser mig i spegeln inser jag att den får nog sitta kvar under dagen! Tur att mötet är med folk jag känner ganska väl.

Nu ska jag sätta fart här, har en överfylld telefonsvarare att börja lyssna av.
Önskar Er alla en toppendag, på vad jag tror är första arbetsdagen för väldigt många ♥
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Annika

Mössa är bra i många lägen :-D

2009-01-05 @ 10:44:41
URL: http://duracellmamman.se

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback