God natt från Leonie

   
Jag kan dansa precis lika bra som Laila Bagge!


God natt önskar jag alla mammas läsare. Just nu ligger jag i min säng men jag ska nog snart förflytta mig in till mamma och pappas säng, det är så varm och skönt hos dem. I morgon ska jag på barnkalas hos Emiliy, det blir skoj. Vet ni hur glad min mamma blir när det är så många som läser hennes blogg och lämnar fina kommentarer, hon skiner som en sol här hemma. Sov så gott alla, mamma återkommer i morgon.
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: CHICSTYLE

Vill du ha en chans att synas, visa upp din stil eller bara ge inspiration till andra? Skicka in dina bästa outfit-bilder till [email protected]

2009-01-10 @ 06:20:14
URL: http://chicstyle.blogg.se/
Postat av: Bella

åhh vad söt. Jag vill också vara liten igen :D

2009-01-10 @ 10:42:15
URL: http://bellablogg.se

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback