God morgon

Jag tror aldrig jag har varit så trött som jag var igår. Varje steg någon tog här hemma dunkade i huvudet och varje ord någon sa värkte i öronen! Med en vindrickande, pratglad man och två fullspeedade småbarn passade jag inte alls in här hemma. Ville bara packa en väska och dra till något hotell. Trots tröttheten envisades jag med att se hela Let`s Dance, men sen blev det sängen direkt.
Jag måste erkänna att jag reagerade lite negativt igår på Let`s Dance. Deras hyllning till Magdalena Graaf blev lite för mycket, enligt mig. Inget emot Maggan, men man fick en känsla av att hon var död. Det kändes jättekonstigt.

Vi har ätit frukost här hemma och nu får vi väl snart börja aktivera oss. Raffa är på Allum och jobbar idag, i morgon är det min tur. Ska bli ganska skönt för jag har ett behova att vara själv just nu och då passar Allum en söndag ganska bra.

Nu får gärna grannAnna komma hem. De är på simskola varje lördagmorgon. Mitt kaffe är slut och så snart hon kommer tänkte jag tigga av henne!

I kväll ska jag vara lite mer aktiv och besöka Er alla och dessutom lämna kommentarer efter mig. Just nu smyger jag och och tittar vad ni gjort, men jag orkar inte skriva!
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Bloggungen Nils mamma Anna

1) Vi är inte på simskola. Det är simträning ! :)

2) jag är hemma nu, kaffet finns att hämta.

3) Skall barnen gå ut och leka I R L idag när det är så fint väder? Vi kan grilla lite korv.

//Anna

2009-01-31 @ 10:45:17
URL: http://bloggungen.blogg.se/
Postat av: Helen



Jobbigt när man blir så där trött och ingen annan är det. Hoppas du fick en skön natts sömn i alla fall.

Ha en trevlig lördag

2009-01-31 @ 12:35:50
URL: http://famstenstroms.blogg.se/
Postat av: Diana

Skulle bara önska trevlig helg! =D Stor kram// Diana

2009-01-31 @ 13:43:44
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: Gunilla

Har all mat färdig till helgen så nu slappar jag med min stickning.Det skänns toppen. Önskar er en trevlig lördags kväll. Kramis mamma

2009-01-31 @ 13:58:24

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback