God morgon


Nygift och lycklig i sviten på Avalon Hotell. Dricker champagne direkt ur flaskan och skålar med alla som promenerar nedanför. Enda dagen i mitt liv som jag kände att min tatuering inte gjorde sig så bra!



I min första bröllopsdag närmar sig med stormsteg, den 16/2 har jag varit Fru Wojtowicz i 1 år. Vi planerade att bo på samma hotell varje år denna dag och jag inser nu att ska vi hålla det så får jag nog boka snart. Just nu är det bara så mycket annat som ska bokas och fixas. Jag har ju mitt hemliga projekt som jag ligger lite efter med, vad det är får ni veta lite senare! Dessutom VILL jag hitta en resa snart. När jag letade bland bilder igår för att hitta flygbilderna på Emilia, slog det mig att Brasilien är ju FANTASTISKT. Började leta efter resa dit istället. Tyvärr så var det så att de hotell jag hittade som jag gillade hade 13 års gräns och det går ju inte. Har bara varit inom en resebyrå ännu så jakten fortsätter.

Nu ska jag sätta fart här på jobbet. Är fortfarande inte 100% i topp och jobbet går trögt.
Hoppas alla ni andra får en härlig dag ♥
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Monica

Fler trevliga bilder lägger hon ut!:) Snart jobba här också..lite lunch innan bara. Ha en fortsatt trevlig dag..må gott:)

2009-01-21 @ 11:14:45
URL: http://www.helamittliv.blogspot.com
Postat av: Jennie

Bloggdesignutlottning på min blogg, kika in!

2009-01-21 @ 13:07:10
URL: http://jennielindell.blogg.se/

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback