Det finns negativa sidor med min kamin!


Emilia softar i solen när vi är i Kroatien 2005. Vi kommer inte ihåg vart vi var, men det var i närheten av Pula!
Här var det ganska mysigt att svettas.


Raffa sitter med ett glas rött vid köksbordet och lyssnar på musik, sorterar bilder, och skickar sedan favoritbilder till mig ( bla den som ni ser ovan.). Jag sitter i en fåtölj vid kaminin och dricker vitt vin, bloggar och SVETTAS!
Det finns vissa negativa saker med denna kamin. Jag kan inte längre ha massa ljus tända för då blir det verkligen för mycket, jag får inget gjort för jag sitter här hela tiden och dessutom SVETTAS jag som f...n!
Har tagit fram en deo och tar en "raggardusch" titt som tätt!
Om man nu ska vända allt till positivt så kanske det innebär att jag går ner i vikt av att sitta här. Är det inte så att man svettas bort kalorier? 
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Elin

Det är väl också nyttigt att svettas ur det syftete att kroppen "renas"? :)

2009-01-21 @ 23:19:43
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Helena

Kikar in & säger Hej :-). Allt bra med er?

Vad det låter härligt med en utlandssemester... Hoppas ni hittar nånting passande snart.

För vår del blir nog den längsta resan ner till Göteborg i slutet på maj/början på juni för Sofias årskontroll på Drottning Silvias barnsjukhus :-)

Nu ska jag kila vidare, innan det är dax att natta!

Kram kram // Helena

2009-01-21 @ 23:37:45
URL: http://mysunshine.bloggagratis.se
Postat av: Duracellmamman

Underbar bild Gumman!!!



Så det är så man går ner i vikt, jäklar vad det ska börja eldas här hemma!!



Kramis!!

2009-01-22 @ 00:33:53
URL: http://duracellmamman.se/
Postat av: sessan ☆

Gud vilken härlig bild!!



Åja, negativt vet jag nog inte... Hörs ju toppen ut med värme!!



Hälsningar hon som alltid fryser!



Njut dagen

2009-01-22 @ 10:30:21
URL: http://sessanochprinsessan.com

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback