Ett långt inlägg med Gott och Blandat!

Ligger lite efter med utmaningar som jag lovat att anta. Nu tänkte jag köra allt i ett inlägg och döva mitt samvete!

Börjar med utmaningen från Utlandsmamman  
Här skulle jag skriva 7 sanningar om mig i siffror!

1. Jag har bott i Norrköping i 21 år, Oslo 5 år och Göteborg 9 år.
2. Jag är mamma till 2 tjejer och har 1 bonusson.
3. Jag har gått en 2 årig utbildning till kock, och en 2 årig utbildning till Redovisningsekonom.
4. Jag äger 34% av Energiråd Norden AB
5. Jag träffade Rafael för 8 år sedan.
6. Jag önskar gå i pension vid ca 50 års ålder!
7. Jag har jobbad som servitis på en restaurang med 1 stjärna i Guide Michelin!


I nästa utmaning från Elin skulle jag visa bilder på tre grejer som är förknippade med mig! 



I en halskedja har jag namnet på mina älsklingar. Familjen är det viktigaste.


Min mobil. Har den alltid i min närhet men älskar också att sätta den på ljudlös.


Min dator. Framför denna tillbringar jag mååånga timmar :)



Nu tänkte jag även tipsa om lite tävlingar som ni kan vara med på.

Hos Diana kan ni Tävla om att bli modell för en dag!
Hur underbart låter inte det? Kika in och anmäl dig




Hos Sessanochprinsessan kan ni vinna ett halsband som är designat av Vimmelmamman.
Kika in HÄR så kommer du till tävlingen!
Jag köpte ett armband och är jättenöjd med det!




Nu hör ni nog inte mycket mer av mig ikväll. Kanske jag orkar läsa lite fler bloggar bara?

God natt ♥

Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: IchO

Såg att du gillade min blogg på Dianas blogg, tack <3

2009-02-10 @ 22:20:00
URL: http://icho.webblogg.se/
Postat av: Sessan ☆

Hoppla, vilken effektivitet!!!



& tusen tack för att du tipsade om ut lottningen, du är ju för go ♡



Massa miljoner kramar & sov så gott



& du.... Jag är himlans glad jag fann dig här i cyber space också!!

2009-02-10 @ 22:44:32
URL: http://sessanochprinsessan.com
Postat av: utlandsmamman

Kul att du antog utmaningen! Nu vet jag lite mer om dig ;)

HA en bra dag!

2009-02-11 @ 09:26:11
URL: http://utlandsmamman.blogspot.com/

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback