Plötsligt händer det....

Vaknade 06.30 av att Leonie kom in till oss! För första gången på 1 1/2 år har hon sovit HELA NATTEN!
Inte i sin egen säng visserligen utan i Emilias säng men det spelar ingen roll. Bara hon sover. Måste vara skönt även för henne att slippa vakna så många gånger. Har fortsatt med att lägga henne tillsammans med Emilia och de somnar så sött tillsammans. Emilia kom till oss vid midnatt och kände sig lite utanför när Leonie för första gången fick 1 krona och inte hon! Kanske jag får betala 2 kronor i morgon :)

Känner på mig att det kommer att bli en toppendag idag. Jag har mängder med energi och ska få i ordning på massor idag!
Har just sagt hej då till två av mina montörer och de verkade också på bra humör. Mina stackars killar få verkligen jobba ihjäl sig just nu och att de orkar hålla humöret uppe är för mig en gåta ibland. 

Hemma har de börjat snickra vår vägg och tak i bastun. Sedan ska elektriker komma och fixa all belysning och så ska bastuaggregat på plats. Längtar verkligen efter att få göra fint där nere och bjuda hem mina tjejkompisar på en spakväll!

Nu måste jag göra av med lite energi. Ska börja med att städa lagret och inventera pumpar.

Hoppas att du också får en underbar dag ♥
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Ida

Hej! Härlig blogg. Hoppas att allt är bra med dig. Kram

2008-11-05 @ 13:30:53
URL: http://iidasblogg.blogg.se/
Postat av: Debela

Jag tror att det är jätteskojj med eget företag trots att det kan var amycket jobb...



Skulle själv vilja starta med är för tillfället för feg (haha) och för okunnig om hur jag ska gå till väga.



Roligt bröllop ni verkade ha.. Grattis!!



Kram

2008-11-05 @ 13:46:58
URL: http://debela.blogg.se/
Postat av: ida

Tack :) gud vad härligt det är när man vaknar upp och känner sig laddad och redo för en hel dag! hatar de dagar när man verkligen bara vill ligga i sängen hela dagen

2008-11-05 @ 13:48:28
URL: http://iidasblogg.blogg.se/
Postat av: Helena

Vilket härligt inlägg... det riktigt sprudlar glädje om det :-)

2008-11-05 @ 17:02:27
URL: http://mysunshine.bloggagratis.se

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback