Spring till biograferna!



Vilken underbar film, det bästa jag sett på länge. Vi har både skrattat, gråtit och blivit hänförda av makalös natur. Filmen bjuder inte på några direkta överraskningar, utan man vet kanska väl vad som kommer hända. Trots detta anser jag att denna film är i värlsklass. Nicole Kidman är HELT underbar, fantastisk i sin roll. Hugh Jackman var inte fel att vila ögonen på! 

Vänta INTE tills den kommer på Dvd, se den nu på bio, så att ni får uppleva miljö och enormt vackra tagningar så stort som möjligt. Jag skulle lätt kunna se den igen i morgon
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Jasas

WIH, då ska jag och min man se denna! För Björn fick biobiljetter i julklapp av sitt jobb, och jag har varit sugen på att se den. Men då blir det den då det blir Biodax :D

2009-01-04 @ 21:10:59
URL: http://jasas.se
Postat av: Emma

Jag håller med, underbar film!!

2009-01-05 @ 23:33:46
URL: http://emmailondon.blogg.se/

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback