Dagens bloggare!


Nu är det dags att presentera torsdagens bloggare. Idag möter ni Muppsan, ytterligare en blogg jag följer dagligen.
Muppsan bjuder på mängder av barnklädestips och har väldigt ofta roliga tävlingar på sin blogg.

Läs vad Muppsan säger om blogglivet!
MUPPSAN - barnmode, mammatips, personligt, tävlingar och massa annat..!!


När startade du din blogg och varför?
Jag började blogga i januari 2008 men då med en annan blogg - http://angelicious.bloggagratis.se/

tröttnade på bloggagratis efter ca 4månader och skaffade egen domän hos blogspot - Muppsan.com - Varför jag startade med bloggen

- för att min familj och vänner bor såå långt bort och ville kunna visa som bilder och uppdateringar dagligen om vår lilla familj!! Men träffade fort nya

bloggkompisar och fann mitt största intresse - barnmode!!!


Hur ofta uppdaterar du din blogg?
Varje dag, ca 3-7inlägg om dagen!!


Hur många läsare har du per dag och vad har du gjort för att få alla dessa läsare?
Jag har ca 400unika läsare varje dag och ca 500st sidladdningar varje dag!! Hur jag har fått alla läsare då, - genom tävlingar, länkningar och ett bra innehåll, hehe ;-) Ökar just nu en hel del för varje dag, himla roligt!!


Hur mycket tid lägger du på din blogg?
 Massor, alldeles för mycket ibland... Får nästan dåligt samvete då jag inte bloggat på en hel dag.. :-o


Har du egna favoritbloggar som du följer?
Jag följer jättemånga bloggar, många föräldrabloggar men oxå några av de större, nyfiken som jag är.

Några favoritbloggar är StilettklackarochBarnvagn.blogg.se, Robinsgarderob.blogspot.com, Nikital.blogg.se, Bloggtipsarna.blogg.se


Vad är det mest positiva och negativa med att driva en blogg?
Skönt att få och kunna skriva av sig och alltid få respons och peppning av underbara läsare! Jag har alldeles fantastiska läsare som kommenterar mycket och det förgyller verkligen ens dagar!! Det negativa är väl att den tar rätt mycket tid.


Vad är din drivkraft?
Min familj, - min underbara Man, min dotter och min bonusgrabb

Vad tycker din familj och vänner om att du bloggar?
Dom tycker det är toppen, då kan alla hemma i kalla Fränsta kika in och se vad vi har för oss

här i huvudstaden!! Båda mina systrar bloggar oxå, EmelieDanielsson.blogspot.com & JeanettelovesPaul.blogspot.com



Vad du får din inspiration ifrån?
Min familj, vänner, bloggkompisar och självklart alla läsare!!


Vad har du har för tips för andra som vill nå framgång i sitt bloggande?
Att vara envis, ge inte upp om inte statistiken stiger på en gång. Stirra dig inte blind på den utan försök skriva en blogg som du skulle vilja läsa, en blogg från hjärtat  Vill man anordna tävlingar - sitt inte och vänta på att erbjudanden ska komma in, ta egna initiativ och fråga runt, sen då du kommit en bit - då ska du se att erbjudanden kommer in själv!! Och glöm inte - svara på kommentarer, folk kommer tillbaka till dom som svarar deras kommentarer. Se oxå till att lämna avtryck efter dig då du kikat in hos någon!!


Hur ser din framtid ut som bloggare och har du några mål med bloggen? 
Skulle vara alldeles fantastiskt med ca 1000st unika läsare varje dag!!

Fortsätta alla samarbeten med mina underbara sponsorer samt få nya på vägen



Tack Muppsan för att du ville delta!

Dianas blogg hittar ni idag en intervju med Matilda



Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Madeleine

Fint d blev ;-) Länkat tillbaka till dig nu!!

2009-01-29 @ 19:52:18
URL: http://www.muppsan.com
Postat av: Duracellmamman

Så bra!! Gillar hennes blogg med!! :-D

2009-01-29 @ 20:38:21
URL: http://duracellmamman.se/
Postat av: Diana

SÅ fin intervju!!

2009-01-29 @ 20:52:07
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: Jeanette

hej svejs, halkade in här idag, du har ju intervjuvat min syster Muppsan, och då måste man ju tjuvkika :-)

Kanon fin blogg....



/ Jeanette

2009-01-29 @ 20:53:48
URL: http://jeanettelovespaul.blogspot.com
Postat av: Sessan ☆

M Dear, du ar utmanad ;D Inte fuska nu!!



Puss

2009-01-29 @ 21:03:53
URL: http://sessanochprinsessan.com
Postat av: AngelicaE

Godkväll sötis!



Jag har något på min blogg som är till dig från mig!!!



Ha en underbar kväll



AngelicaE

2009-01-29 @ 21:40:30
URL: http://angelicaee.blogspot.com

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback