Proppmätt, glad och lite trött

Nu är vi hemkomna från en jättetrevlig kväll. Jag invigde både min nya blus och min nya kappa och känner mig supernöjd. Tess och Daniel är som vanligt världens bästa barnvakter som inte bara passar barnen utan även kör oss in till stan och sen hämtar oss.
Daniel lämnade oss på Gotha Towers Heaven 23 som , för de som inte känner Göteborg, är ett hotell där de längst upp på 23:dje våningen har en bar &restaurang. Där startade Raffa och jag kvällen med ett par drinkar innan vi gick vidare till Taras och mötte upp vårt sällskap. Taras är en turkisk restaurang med mängder av mat till kanonpriser, vilket gör att man kan äta massor utan att bli ruinerad. Jag beställde in "kockens 12 favoriter" som förätt, och fick höra av servitrisen att denna rekommenderade hon att ett sällskap på 3-4 personer äter! Jag ville så gärna ha denna rätt och ingen ville dela så jag tog den till mig själv!
Som huvudrätt åt jag oxfilè med aubergine, tomatsalsa och örtpotatis. Allt var supergott och notan var en ganska trevlg läsning. Innan Daniel hämtade oss igen avslutade vi med en sista drink på Heaven 23 igen!

Nu är vi hemma igen och jag ska hoppa ner i sängen. Nu är snart alla härliga julledighetsdagar över och det är dags att börja leva normalt igen. Det har blivit lite väl slött, lite väl mycket mat och lite väl mycket vin. Man njuter gott av dessa dagar samtidigt som man börjar sakna ordning, reda och rutiner.

God natt all, vi hörs i morgon ♥
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Alexander

Va det mycket folk (hockeyspelare) på Gothia?

De e nämligen GIC , jättestor hockeycup. :P

2009-01-03 @ 15:00:43

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback