Ny arbetsdag

Trodde att det skulle bli tungt i morse men det gick jättebra. Tjejerna var eld och lågor över att få gå till dagis idag, De har så mycket att berätta och längtar efter att leka med sina kompisar.
Även jag var pigg och glad eftersom jag gick och la mig tidigt igår. Att jag kom i säng i tid beror på Er kära bloggvänner. Jag var runt och läste bloggar igår kväll och på nästan alla bloggar jag läste skrev ni om mat, visade bilder på goda grejer och lämnade recept. Jag blev så hungrig och sugen på allt så jag kände att jag kan inte läsa mer bloggar nu. Fick stänga ner datorn och hoppade i säng istället. 

Nu har alla montörer varit inne och vi har druckit kaffe ihop, och nu har de dragit i väg för att jobba. Själv måste jag också sätta fart. 
Innan jag avslutar vill jag bara ge er ett litet bloggtips. Min lilla granne Nils 3 år har börjat blogga, med lite hjälp av hans mamma :) Malin har hjälpt Nils och Anna med en fin design så nu tycker jag att ni ska ta en titt inne hos Bloggungen och hälsa honom välkommen till bloggvärlden. Han har bara hunnit med två inlägg ännu men det lär komma fler! 

Önskar Er alla en superbra dag!
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Monica

Önskar dig en bra dag..jo jag var ju in på bloggungen..man smälter som smör...:)

Må gott..

2009-01-07 @ 11:53:41
URL: http://www.helamittliv.blogspot.com
Postat av: Helen

Kollade in Nils blogg, den var jättefin. Känns ju tryggt då jag väntar på min. Jag är konstant hungrig och sugen på allt sedan jag bestämde mig att gå ner i vikt, tror det kan vara mest psykologiskt.

2009-01-07 @ 19:05:09
URL: http://famstenstroms.blogg.se/
Postat av: Inget Namn



Tejnare!!

Hoppas allt är bra?



Vill bara rekommendera min super grymma blogg..

Eftersom min blogg inte är som alla andras och jag har nyligen börjat blogga igen så borde du ta och läsa den..

Du kommer älska den. Tro mig skulle ALDRIG ljuga om något sånt.

Se för dig själv.



Du får ju oxå fler läsare om du kommenterar tillbax... ;)







Kramiss M

2009-01-07 @ 19:59:04
URL: http://www.metrobloggen.se/duvetinte

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback