Nu ska vår bastu bli klar.

Info om Bastuaggregat MPE

Klickade just hem detta bastuaggregat till vår bastu som fortfarande inte är färdig. Vår bastu är ganska stor och tanken är att vi ska ha en lång bänk ganska långt upp där de som gillar att svettas kan sitta, sedan blir det två sköna solstolar och ett bord nedanför där man kan relaxa och dricka en kall öl. Dessa solstolar kan sen under sommaren användas på vår ena altan som just nu är tom på möbler. Nu ska vi bara hitta någon som kan bygga bastubänken på ett snyggt sätt och så ska jag surfa vidare och se om jag kan hitta några snygga solstolar. Det borde kunna finnas till bra pris nu under lågsäsong. Längtar otroligt mycket efter att detta rum ska bli klart.  

Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Agnieszka

Ohh så skönt med bastu. vi bor ju i lägenhet men har en bastu och bubbelbad i källaren!!

kramar

2009-01-06 @ 15:06:46
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Vad härligt ;-) Lyx med bastu!! Vi har en i vår stuga, så himla härligt.!!! Ha en bra dag!!

2009-01-07 @ 10:12:05
URL: http://www.muppsan.com

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback