Mina söta tjejer


Systrarna är klara för att åka till farmor. Just nu ser de på "My little ponny" medans mamma fixar till sig och bloggar.


Har lyckats sätta upp Leonies hår idag och vi får hoppas att snoddarna får sitta kvar. Hon blev ljuvligt söt och jag fick med en del av luggen så att det inte hänger ivägen. Leonie har nog den konstigaste frisyr jag någonsin sätt på ett barn, men jag vet verkligen inte vad jag ska göra med det. Nu försöker jag att spara ut hennes lugg men hon brukar vägra hårspännen så allt hänger i ögonen på henne. Detta med tofsar var kanske lösningen!

För er som undrar så var allt ok med Alexander igår. De röntgade hans hand och kunde inte hitta att något tagit skada av att han hade ramlat. Tyvärr är det illa nog för honom att bryta handleden för nu är hockeysäsongen över för en stund. Tjejerna är nog glada över det, för då kan han vara hos oss oftare!

Nu ska vi åka till farmor och få middag, bilder från ridningen kommer nog i kväll.
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Rebecca

Så söta!

Försökte det samma med Celine, men hon vägrade med härspännen, gick en stund men åkte snabbt av så fort hon kom till dagis.

Du förresten, kan du mycket om photoshop, tänker p header? Jag är rätt kass men vet hur jag vill ha det på nya bloggen. Kan du ngt om hur man gör rankor (blomsterrankor typ)?

Kram rebecca

2009-01-11 @ 20:03:12
URL: http://cheeky.webblogg.se/cheeky
Postat av: Duracellmamman

Så söta!!!

2009-01-12 @ 00:00:57
URL: http://duracellmamman.se
Postat av: Linda

Trevlig blogg du har! Hittade hit via blogg.se där du svarat på 5 frågor... Mycket lättsam läsning, precis som det skall vara:)

2009-01-12 @ 11:45:10
URL: http://lindisens.blogg.se/

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback