Idrottsgala och Lipstick jungel

Det krockar lite på TV idag. Älskar att titta på Galor och Idrottsgalan är nog den bästa enligt mig. Samtidigt vill jag ju se den nya serien Lipstick Jungel. Idag får man väl älska att TV3 har så mycket reklam så att jag kan sappa i mellan!
Min stora favorit är ju Zlatan och han är nominerad för Jerringpriset, vilket även Jonas Jacobsson är. Jonas kommer från samma lilla håla som mig, Kolmården, så honom hejar jag lite extra på!

Sist när jag lagade kallops här hemma av min högrev som jag hade köpt, fick jag ett tips av en av Er läsare att man även kunde göra pepparrotskött av detta. Rusade genast och handlade mer högrev och idag har jag kokat detta i två timmar. I morgon blir det alltså pepparrotskött här hemma och jag fortsätter bocka av min husmanskostlista!

I morgon ska jag även göra något att spännade. Jag ska luncha med en av Er bloggläsare :) Få träffa en av er IRL! Jag avslöjar inte idag vem det är utan ni får snällt vänta till i morgon när bilder kommer.
Det ska alla fall bli väldigt skoj och lite pirrigt. Tänk att träffa någon man skrivit med i bara några månader!

Oj, nu kommer Robert Gustavsson, nu får jag lägga detta åt sidan!
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Agnieszka

Ohh spännande att luncha med en annan bloggare!

Hoppas ni får en trevlig lunch=)

kramar

2009-01-19 @ 21:40:03
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Visst var dom snygga. De är på väg hem hit iallafall, kunde inte låta bli!

Hoppas du får det trevligt på fika i morgon!

Kram

2009-01-19 @ 23:01:15
URL: http://cheeky.webblogg.se/cheeky
Postat av: Helen

Vad spännande, jag det känns nästan som om man känner vissa av dom man följer på bloggen. Så att träffas blir ju riktigt kul. Nu ska jag dra till jobbet. Ha en tervlig dag

2009-01-20 @ 11:28:30
URL: http://famstenstroms.blogg.se/

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback