God morgon. klockan 11.30!


Pappa och Leonie kramas

Leonie



Idag blev jag väckt kl 11.00 och jag vet inte när det hände senast! Jag åt frukost när jag normalt sett brukar äta lunch. Skönt var det alla fall. Som sagt, dagarna är inte helt som de ska här hemma och jag undrar hur det ska gå på måndag när mi kl ställas på väckning 06.45! Barnen och Raffa är fortfarande lediga på måndag men jag MÅSTE komma igång och jobba nu. På tisdagen är det röd dag igen och vi ska alla vara lediga, sen börjar även barnen på dagis.
Emilia har den senaste veckan börjat kunna säga R. Det låter inte helt klockrent ännu, utan det blir som Amerikansk brytning och låter jätteroligt! Hon är su perstolt och pratar för fullt.

Nu får jag ta tga i lite här hemma. Den där tvätten jag har nämnt ligger fortfarande kvar. Under eftermiddagen får vi besök och då vill man ju gärna ha det lite fint hemma.

Ha en bra dag
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Debela

Sv. Hej hej!



Självklart har allt varit bra. Själv då? Hur var nyårsfesten??=)



Trevlig helg



Kram

2009-01-03 @ 13:39:22
URL: http://debela.blogg.se/
Postat av: Sessan

Låter toppen med sov morgon!!

Förstår absolut att det skall till lite att få "lust" att komma tillbaka till vardagen igen efter softigt jul lov. Men som tur är så är vi människor väldigt flexibla fnys



Duktiga fröken R, här heter R J ännu.... Typ "Josa" fnissar högt



Nu skall jag ta tag i huset efter att ha suttit & vrängt hjärnan över en mail till en journalist, tråkigt. Tänkte passa på att snygga till huset nu när maken är ute med barnen ;D

EFFEKTIVITET !!!



Ha en underbar dag söta

så "ses" vi senare

2009-01-03 @ 14:56:55
URL: http://www.sessanochprinsessan.com
Postat av: Z

Och jag som blev glad över att HELA familjen sov till 8.26 imorse... DET är ett rekord i detta hem... Till elva... Det har jag nog inte ens gjort sedan Sundsvall brann....

2009-01-03 @ 15:42:26
URL: http://annazoila.blogspot.com
Postat av: Sessan

Föresten.... Såg din fråga om att intervjua mig nu & kom på att jag glömt svara förlåt



Jätte kul!!!

Hojta bara till när du vill göra det ;)



Puss

2009-01-03 @ 16:12:09
URL: http://www.sessanochprinsessan.com

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback