God morgon




Ibland undrar jag om denna blogg stiger mig åt huvudet? I natt drömde jag att jag fick mail från självaste Madonna. Hon ville gärna vara med i min intervjuserie och jag fick gärna lägga upp bilder på henne :)
Hon var mycket glad för att jag hade tillfrågat henne! Nog har jag lovat Er en del heta bloggare men kanske inte fullt så heta som Madonna, och jag vet i katten om Madonna bloggar.
Missa inte att läs min intervju med Babiantuttar lite längre ner här i bloggen. Under dagen presenteras en ny intervju, och idag ska vi rikta uppmärksamheten mot vårt grannland.


Jag känner mig lite som Madonna idag. Jag har inhandlat ett ordentligt headset till min telefon och har nu en sån där liten mic som sticker fram som jag kan prata i.


Ser bra ut med en vinflaska i bakgrunden va? Fick den av en kund och får väl avnjutas någon dag!


Nu är det dags för mig att sätta fart här. Idag ska jag göra löner, vilket är det tråkigaste jag vet. Förmodligen för att jag inte är så bra på det, utan gör som jag anser blir bra! Än så länge har ingen klagat så helt fel blir det väl inte. Att göra löner är inget kul, men att ha pengarna på kontot i morgon är desto bättre!

Önskar Er alla en bra dag ♥
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Louise i Gbg

Ha ha ha, gud vad kul dröm. Jag är en hejjare på att drömma underliga sker jag med...



Sådant där headset har jag med på jobbet, man ser så himla käck ut i dem...appropå det så borde jag sätta fart här på jobbet nu...



/L

2009-01-22 @ 09:16:41
Postat av: Ingela

Vad roligt att du tittade in och lämnade en kommentar! Nu har ju jag hittat hit och ska läsa vidare..



Kram Ingela

2009-01-22 @ 09:36:13
URL: http://ingelalala.blogspot.com
Postat av: Diana

haha, fy vad roligt! Brukar faktiskt också drömma om bloggen! ;) Försöer " av blogga" mig lite ibland och skulle skicka gammal hederlig snigelpost till en kompis, gissa vem jag postar brevet till? Migsjälv..=P haha! Kram!!

2009-01-22 @ 12:18:57
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: Moolin

OH va häftig du ser ut med den där :D

2009-01-22 @ 14:11:39
URL: http://moolin.se
Postat av: Duracellmamman

skrattar Jag vet nog vad den vinflaskan gör där;-) Fy, fy , fy :-D



Skojade bara;-9



Kramis

2009-01-23 @ 22:41:55
URL: http://duracellmamman.se/

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback