God förmiddag

Vi sov länge idag och Emilia belönades med 2 kr eftersom hon sov i sin säng. Hon vill ju gärna ha en häst och vi har förklarat hur många nätter hon måste sova för att få ihop till en häst. Det hjälper likom inte med en natt då och då!

Läste igår i Aftonbladet att Mamma Mia har spelat in 5 miljarder än så länge. Då är den inte släppt i Japan än, den har premiär där 30 januari. Om Björn och Benny även tjänade pengar på HUR många gånger en film spelas hemma hos folk så hade de nog kunnat dubbla den siffran bara genom statistik hemma hos oss! När jag kom upp i morse hade tjejerna föreställning hemma. De stod i var sin ende av vardagsrummet och började sjunga "Lay all your love on me". Emilia går medlångsamma steg, släpande på sina fötter, mot Leonie. När hon kommer fram kramas de, ge varandra varsin puss och sedan lyfter Emilia upp Leonie och snurrar runt henne!
De kan varje steg i denna film! Försökte filma dem men det gick inte så bra.

Nu ska vi ägna denna sista lediga dag åt att röja undan julen fullt ut. Antar att jag behöver ta mig en tur till någon blomsteraffär när vi är klara. Måste även rensa och göra i ordning Leonies garderob, där är ett rent kaos.

Ha en bra dag alla. Blir verkligen jätteglad över alla kommentarer jag får varje dag. Tusen tack!
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Agnieszka

Den filmen hade jag tänkt se... men har inte kommit till skott med det ännu.... får väl ta mig i kragen och se den...

kramar

2009-01-06 @ 13:14:52
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Monica

:)Såg filmen när den kom på bioduken..efter det så rullar den om och om igen i vardagsrummet!:)Den borde säljas på Apoteket! En bra medicin mot depression!:):)

Kram och må gott...

2009-01-06 @ 13:45:35
URL: http://www.helamittliv.blogspot.com
Postat av: mormor

Jag fyller år i mars det vore väl en bra present till en gammal deppig mormor. Jag kan inte lova att jag dansar till filmen.men man vet aldrig. En gammal gumma kanske blir som ung igen.Har idag röstat på Jonas Jacobsson till jerringpriset hoppas han får det.Ha en bra kväll. Kramis mamma.









2009-01-06 @ 16:03:22
Postat av: Rebecca

Jag har också sett den ett antal gånger. Först på bio med mamma och svärmor och sen här hemma massor med gånger. Så söta era barn är, när Celine ska lyfta Savannah är det jag som får hjärtinfarkt och avbryter för att rädda Savannah. Men nu är ju era tjejer lite äldre.

Ha en fortsatt skön kväll!

2009-01-06 @ 19:08:42
URL: http://cheeky.zoomin.se
Postat av: Helen

Du har en liten ekonom i huset verkar det som. Sova några nätter i egen säng och sedan någon natt i din säng så höjs nattpengen med 1 krona. Hon är såå klok, måste vara Stenströms släktens gener.

2009-01-06 @ 19:16:12
URL: http://famstenstroms.blogg.se/

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback